Scurtă definiție: Analiza afacerilor se referă la abilitățile, tehnologiile și practicile pentru explorarea și investigarea iterativă continuă a performanțelor anterioare ale afacerilor pentru a obține o perspectivă și a stimula planificarea afacerii. Analiza afacerilor se concentrează pe dezvoltarea de noi perspective și înțelegerea performanței afacerii pe baza datelor și a metodelor statistice.
Dar cum analizam o afacere din perspectiva unui site?
În primul rând realizăm un audit al site-ului cu ajutorul GTMetrix pentru a afla ce putem îmbunătăți din punct de vedere al structurii și impactului vizual al site-ului. Apoi, introducem un cod pe site (Google) pentru a urmări modul cum interacționează vizitatorii cu site-ul nostru iar cu ajutorul FB Pixel urmărim modul de transformare a vizitelor pe site în comenzi cu ajutorul reclamelor plătite.
Mai jos, găsiți o serie de instrumente pe care noi le folosim în mod frecvent pentru urmărire, diagnoză și optimizare.
Sistem de gestionare a etichetelor (TMS) care vă permite să actualizați rapid și ușor codurile de măsurare.
Serviciul Google, care vă permite să analizați detalii despre vizitatorii de pe site-ul dvs. web.
Analizează performanța site-ului dvs. web și vă oferă o listă de recomandări care pot fi acționate pentru a-l îmbunătăți.
Un fragment de cod pentru site-ul tău web, care îți permite să măsori, să optimizezi și să creezi audiențe pentru campaniile tale de publicitate.
Obțineți o înțelegere mai profundă a clienților dvs. Google Analytics oferă instrumentele de care aveți nevoie pentru a analiza datele pentru afacerea dvs. într-un singur loc.
Pe scurt, aflăm de unde vin clienții, ce dispozitiv utilizează, cât timp petrec pe site, dacă efectuează o comandă su nu și mai ales cum au auzit despre afacerea dvs.
Un fragment de cod pentru site-ul tău web, care îți permite să măsori, să optimizezi și să creezi audiențe pentru campaniile tale de publicitate.
Pe scurt, lansăm reclama FB, urmărim impactul general și rezultatele interacțiuilor utilizatorilor cu aceasta, verifica Rata de Conversie – câți bani investiți în publicitate aduc comenzi noi pe site-ul dvs.