fbpx

Business Analytics. Ce inseamnă analiza afacerii?

Scurtă definiție: Analiza afacerilor se referă la abilitățile, tehnologiile și practicile pentru explorarea și investigarea iterativă continuă a performanțelor anterioare ale afacerilor pentru a obține o perspectivă și a stimula planificarea afacerii. Analiza afacerilor se concentrează pe dezvoltarea de noi perspective și înțelegerea performanței afacerii pe baza datelor și a metodelor statistice.

Dar cum analizam o afacere din perspectiva unui site?

În primul rând realizăm un audit al site-ului cu ajutorul GTMetrix pentru a afla ce putem îmbunătăți din punct de vedere al structurii și impactului vizual al site-ului.  Apoi, introducem un cod pe site (Google) pentru a urmări modul cum interacționează vizitatorii cu site-ul nostru iar cu ajutorul FB Pixel urmărim modul de transformare a vizitelor pe site în comenzi cu ajutorul reclamelor plătite.

Mai jos, găsiți o serie de instrumente pe care noi le folosim în mod frecvent pentru urmărire, diagnoză și optimizare.

Google Tag Manager

Sistem de gestionare a etichetelor (TMS) care vă permite să actualizați rapid și ușor codurile de măsurare.

logo google tag manager

Google Analytics

Serviciul Google, care vă permite să analizați detalii despre vizitatorii de pe site-ul dvs. web.

google analytics icon vector

GTMetrix

Analizează performanța site-ului dvs. web și vă oferă o listă de recomandări care pot fi acționate pentru a-l îmbunătăți.

gtmetrixlogo

Facebook pixel

Un fragment de cod pentru site-ul tău web, care îți permite să măsori, să optimizezi și să creezi audiențe pentru campaniile tale de publicitate.

xfacebook pixel logotyp png pagespeed ic LYUwNiemhv

Google Analytics

Obțineți o înțelegere mai profundă a clienților dvs. Google Analytics oferă instrumentele de care aveți nevoie pentru a analiza datele pentru afacerea dvs. într-un singur loc.

  • Înțelegeți utilizatorii site-ului și aplicației pentru a evalua mai bine performanțele de marketing, conținut, produse și multe altele.
  • Accesați informațiile unice Google și capabilitățile de învățare automată pentru a vă ajuta să profitați la maximum de datele dvs.
  • Analiza este concepută pentru a funcționa cu produsele publicitare și editoriale Google, astfel încât să puteți utiliza statisticile analitice pentru a ajunge la clienții potriviți.

Pe scurt, aflăm de unde vin clienții, ce dispozitiv utilizează, cât timp petrec pe site, dacă efectuează o comandă su nu și mai ales cum au auzit despre afacerea dvs.

service details one
service details

Facebook Pixel

Un fragment de cod pentru site-ul tău web, care îți permite să măsori, să optimizezi și să creezi audiențe pentru campaniile tale de publicitate.

  • Măsoară conversiile pe mai multe dispozitive
  • Optimizează livrarea pentru utilizatorii care prezintă mai multe șanse să realizeze acțiuni
  • Creează audiențe personalizate pe baza vizitatorilor site-ului tău web

Pe scurt, lansăm reclama FB, urmărim impactul general și rezultatele interacțiuilor utilizatorilor cu aceasta, verifica Rata de Conversie – câți bani investiți în publicitate aduc comenzi noi pe site-ul dvs.