Ce înseamnă SEO?

Toti am auzit de SEO sau cel putin am interactionat „in trecere” cu acest termen. Dar, pana la urma, ce inseamna SEO? In urmatoarele randuri, Google, autoritatea noastra in domeniu, ne va explica acest concept.

Ce este un SEO?

SEO este un acronim pentru „optimizarea motorului de căutare” sau „optimizatorul motorului de căutare”. Decizia de a angaja un SEO este o decizie mare, care poate îmbunătăți site-ul dvs. și economisi timp, dar puteți risca, de asemenea, deteriorarea site-ului și reputației dvs. Asigurați-vă că veți cerceta potențialele avantaje, precum și daunele pe care un SEO iresponsabil le poate aduce site-ului dvs. Multe servicii SEO și alte agenții și consultanți oferă servicii utile proprietarilor de site-uri, inclusiv:

  • Revizuirea conținutului sau structurii site-ului
  • Sfaturi tehnice privind dezvoltarea site-urilor web: de exemplu, găzduire, redirecționări, pagini de eroare, utilizarea JavaScript
  • Dezvoltarea de conținut
  • Managementul campaniilor de dezvoltare online a afacerilor
  • Cercetare cu cuvinte cheie
  • Instruire SEO
  • Expertiză în piețe și geografii specifice.

Publicitatea cu Google nu va avea niciun efect asupra prezenței site-ului dvs. în rezultatele căutării noastre. Google nu acceptă niciodată bani pentru includerea sau clasarea site-urilor în rezultatele căutării noastre și nu costă să apară nimic în rezultatele căutării noastre organice. Resurse gratuite, cum ar fi Search Console , blogul oficial Webmaster Central și forumul nostru de discuții vă pot oferi o mulțime de informații despre cum să optimizați site-ul dvs. pentru căutare organică.

Noțiuni de bază

Dacă conduci o mică afacere locală, poți face singur o mare parte din muncă. Iată câteva resurse bune:

Nu uitați că veți avea nevoie de timp pentru a vedea rezultatele: de obicei de la patru luni la un an din momentul în care începeți să faceți modificări până când începeți să vedeți beneficiile.

Dacă credeți că mai aveți nevoie de ajutor suplimentar din partea unui profesionist, continuați să citiți despre cum să alegeți un SEO.

Alegerea unui SEO

Dacă te gândești să angajezi un SEO, cu atât mai devreme cu atât mai bine. Un moment minunat pentru a vă angaja este atunci când aveți în vedere o reproiectare a site-ului sau când intenționați să lansați un site nou. În acest fel, dumneavoastră și SEO vă puteți asigura că site-ul dvs. este proiectat pentru a fi prietenos cu motorul de căutare de jos în sus. Cu toate acestea, un bun SEO poate ajuta și la îmbunătățirea unui site existent.

  1. Fiți angajat să implementați modificările recomandate. Realizarea modificărilor recomandate de un SEO necesită timp și efort; dacă nu veți face timp pentru a face aceste schimbări, nu merită să angajați un profesionist.
  2. Intervievează potențialul tău SEO. Unele întrebări utile pentru a pune un SEO includ:
    • Îmi puteți arăta exemple din munca anterioară și puteți împărtăși câteva povești de succes?
    • Urmați Orientările Google Webmaster?
    • Oferiți servicii sau sfaturi de marketing online pentru a vă completa activitatea de căutare organică?
    • Ce fel de rezultate așteptați să vedeți și în ce interval de timp? Cum îți măsori succesul?
    • Care este experiența ta în industria mea?
    • Care este experiența ta în țara / orașul meu?
    • Care este experiența ta în dezvoltarea de site-uri internaționale?
    • Care sunt cele mai importante tehnici SEO?
    • De cât timp lucrezi?
    • Cum pot să mă aștept să comunic cu tine? Veți împărtăși cu mine toate modificările pe care le aduceți site-ului meu și veți furniza informații detaliate despre recomandările dvs. și raționamentul din spatele lor?
    • Vedeți dacă SEO este interesat de dvs. și de afacerea dvs. Dacă nu sunt interesați, găsiți pe cineva care este. SEO-ul dvs. ar trebui să pună întrebări precum:
      • Ce face ca afacerea sau serviciul dvs. să fie unic și valoros pentru clienți?
      • Cine sunt clienții tăi?
      • Cum câștigă afacerea dvs. bani și cum vă pot ajuta rezultatele căutării?
      • Ce alte canale de publicitate utilizați?
      • Cine sunt concurenții dvs.?
  1. Verificați referințele de afaceri ale SEO. Întrebați clienții din trecut dacă au considerat că acest SEO oferă un serviciu util, a fost ușor de lucrat și a produs rezultate pozitive.
  2. Solicitați un audit tehnic și de căutarepentru site-ul dvs. pentru a afla ce cred ei că trebuie făcut, de ce și care ar fi rezultatul așteptat. Probabil va trebui să plătiți pentru asta. Probabil va trebui să le oferiți acces numai de citire a site-ului dvs. în Search Console. (În această etapă, nu le acordați acces la scriere.) Viitorul dvs. SEO ar trebui să vă poată oferi estimări realiste de îmbunătățire și o estimare a activității implicate. Dacă vă garantează că modificările lor vă vor oferi primul loc în rezultatele căutării, găsiți pe altcineva.
  3. Decideți dacă doriți să angajați.

Măsuri de precauție

În timp ce SEO-urile pot oferi clienților servicii valoroase, unele SEO neetice au oferit industriei un ochi negru prin utilizarea eforturilor excesive de marketing și încercarea de a manipula rezultatele motorului de căutare în moduri nedrepte. Practicile care încalcă orientările noastre pot duce la o ajustare negativă a prezenței site-ului dvs. pe Google sau chiar la eliminarea site-ului dvs. din indexul nostru.

Când SEO vă oferă o serie de recomandări pentru site-ul dvs., cereți-i să coroboreze aceste recomandări cu o sursă de încredere, cum ar fi o pagină de ajutor Search Console, o intrare pe blog pentru webmasteri sau un răspuns sancționat de Google în forul webmasterilor .

Iată câteva lucruri de luat în considerare:

  • O înșelătorie obișnuită este crearea de domenii „umbre” care îmbină utilizatorii către un site, utilizând redirecții înșelătoare. Aceste domenii umbre vor fi adesea deținute de SEO, care pretinde că lucrează în numele unui client. Cu toate acestea, în cazul în care relația se întoarce, SEO poate îndrepta domeniul către un alt site sau chiar pe un domeniu al concurentului. Dacă se întâmplă acest lucru, clientul a plătit pentru a dezvolta un site concurent, deținut în întregime de SEO.
  • O altă practică ilicită este de a plasa undeva pagini „ușă” încărcate cu cuvinte cheie pe site-ul clientului. SEO promite că va face pagina mai relevantă pentru mai multe întrebări. Acest lucru este în mod fals fals, deoarece paginile individuale sunt rareori relevante pentru o gamă largă de cuvinte cheie. Mai insidios este însă că aceste pagini de la ușă conțin adesea link-uri ascunse și către ceilalți clienți SEO. Astfel de pagini de la ușă elimină popularitatea link-ului unui site și îl direcționează către SEO și ceilalți clienți ai acestuia, care pot include site-uri cu conținut nesatisfăcător sau ilegal.
  • În cele din urmă, evitați să vă implicați în scheme de link-uri, cum ar fi cumpărarea de linkuri de pe alte site-uri pentru a vă îmbunătăți clasamentul. Acest lucru este în conformitate cu liniile directoare de calitate Google și poate duce la o acțiune manuală împotriva unora sau a întregului site-ul dvs. , ceea ce va afecta negativ clasarea site-ului.

Orientări utile

    • Feriți-vă de firmele SEO și de consultanții sau agențiile web care vă trimit prin e-mail din mod clar.Uimitor, primim și aceste e-mailuri spam:

„DRAGĂ GOOGLE.COM, AM VIZITAT SITE-UL DVS. WEB ȘI AM  OBSERVAT CĂ NU SUNTEȚI LISTAT ÎN MAJORITATEA MOTOARELOR DE CĂUTARE ȘI A DIRECTORILOR MAJORI …”

Rezervați același scepticism pentru e-mailuri nesolicitate despre motoarele de căutare ca și pentru pastilele de dietă „arde grăsime noaptea” sau cereri pentru a ajuta la transferul de fonduri de la dictatorii destituiți.

  • Nimeni nu poate garanta un clasament # 1 pe Google.Ferește-te de SEO-uri care pretind că garantează clasamentele, pledează pentru o „relație specială” cu Google sau face publicitate unei „trimiteri prioritare” la Google. Nu există nicio prioritate pentru Google. De fapt, singura modalitate de a trimite un site direct la Google este prin pagina noastră Adăugare URLsau prin trimiterea unui Sitemap și puteți face acest lucru singur fără niciun cost.
  • Aveți grijă dacă o companie este secretă sau nu vă va explica clar ce intenționează să facă.Cereți explicații dacă ceva nu este clar. Dacă un SEO creează conținut înșelător sau înșelător în numele dvs., cum ar fi paginile de la ușă sau domeniile „de scurgere”, site-ul dvs. ar putea fi eliminat în totalitate din indexul Google. În cele din urmă, sunteți responsabil pentru acțiunile companiilor pe care le angajați, așa că cel mai bine este să vă asigurați că știți exact cum intenționează să vă „ajute”. Dacă un SEO are acces FTP la serverul dvs., ar trebui să fie dispuși să explice toate modificările pe care le aduc site-ului dvs.
  • Niciodată nu trebuie să vă conectați la un SEO.Evitați SEO-urile care vorbesc despre puterea de link-uri „gratuite pentru toți”, despre schemele de popularitate a link-urilor sau trimiterea site-ului dvs. la mii de motoare de căutare. Acestea sunt, de obicei, exerciții inutile care nu vă afectează clasamentul în rezultatele marilor motoare de căutare – cel puțin, nu într-un mod pe care probabil l-ați considera pozitiv.
  • Alege cu înțelepciune.În timp ce vă gândiți să mergeți cu un SEO, este posibil să doriți să faceți unele cercetări în domeniu. Google este o modalitate de a face asta, desigur. Deși Google nu comentează anumite companii, am întâlnit firme care se numesc SEO care urmează practici care sunt în mod clar dincolo de comportamentul de afaceri acceptat. Ai grija.
  • Asigurați-vă că înțelegeți unde se duc banii.În timp ce Google nu vinde niciodată o clasare mai bună în rezultatele căutării noastre, mai multe alte motoare de căutare combină rezultatele de plată pe clic sau de plată pentru incluziune cu rezultatele obișnuite ale căutării pe web. Unele site-uri SEO vă promit să vă poziționeze foarte bine în motoarele de căutare, dar vă vor plasa în secțiunea de publicitate și nu în rezultatele căutării. Câteva site-uri SEO chiar își vor modifica prețurile ofertelor în timp real pentru a crea iluzia că „controlează” alte motoare de căutare și se pot plasa în slotul ales. Această înșelătorie nu funcționează cu Google, deoarece publicitatea noastră este clar etichetată și separată de rezultatele căutării noastre, dar asigurați-vă că întrebați orice SEO pe care îl considerați care sunt taxele care se îndreaptă spre o incluziune permanentă și care se aplică publicității temporare.
  • Care sunt alte lucruri de căutat?Există câteva semne de avertizare că s-ar putea să aveți de-a face cu un SEO necinstit. Este departe de o listă cuprinzătoare, așa că, dacă aveți îndoieli, ar trebui să aveți încredere în instinctele voastre. În orice caz, nu ezitați să vă deplasați dacă SEO:
    • Deține domenii umbre
    • Pune linkuri către ceilalți clienți în paginile de la ușă
    • Se oferă pentru a vinde cuvinte cheie în bara de adrese
    • Nu distinge între rezultatele căutării efective și anunțurile care apar în paginile cu rezultatele căutării
    • Garantează clasarea, dar numai pe frazele de cuvinte cheie lungi și obscure pe care le-ați primi oricum
    • Funcționează cu mai multe aliasuri sau informații WHOIS falsificate
    • Obține traficul de la motoarele de căutare „false”, spyware sau scumware
    • A eliminat domeniile din indexul Google sau nu este el însuși listat în Google

Sursa: https://support.google.com/webmasters/answer/35291?hl=en

Tags: